FAQ

  1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Nie, w celu złożenia zamówienia w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować. Można dokonać zakupu bez rejestracji jednak, aby być na bieżąco zachęcamy do zarejestrowania się w naszym sklepie ubranco.pl

 

  1. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00- 18:00.

 

  1. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY TOWAR?

Zamówienia realizowane są od 1 do 3 dni roboczych po otrzymaniu płatności (w przypadku wysyłki za pobraniem, czas oczekiwanie nie ulega zmianie).

 

  1. CZY PRODUKT PRZED ZAKUPEM MOŻNA ZOBACZYĆ, ODEBRAĆ OSOBIŚCIE?

Niestety nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.

 

  1. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

Oczywiście, możemy wstawić fakturę. Wystarczy wypełnić dane firmy podczas składania zamówienia.

 

  1. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?

Płatności można dokonać przelewem tradycyjnym, Przelewy 24, poprzez szybkie płatności PayU, Paypal lub opłacić zamówienie przy odbiorze.

 

  1. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZWROTU lub WYMIANY zakupionych produktów?

Tak, jest możliwość zwrotu/wymiany.

 

  1. CZY WYSYŁACIE PRODUKTY ZA GRANICĘ?

Tak, wysyłamy.

 

  1. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

Tak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

 

  1. JAK SPRAWDZIĆ DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW?

Przy każdym produkcie znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo produkt został w pełni wyprzedany. Jeżeli jesteś bardzo zainteresowana/y tym produktem napisz do nas e-mail na [email protected], zadzwoń +48 798 441 339, lub zapisz się do Newslettera.
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, które mogą się nie powtórzyć.

 

  1. JAK SPRAWDZIĆ STAN REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta jest dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: status, otrzymane zamówienia itp.

 

  1. JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA PRZESYŁKĘ?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informację o złożonym zamówieniu. Na bieżąco będą przesyłane informacje o statusie realizacji Twojej paczki.

Termin wysyłki wynika z wybranej formy płatności. Czas dostawy zależy od wybranej

formy dostawy, dlatego czas realizacji na terenie Polski to 1 – 3 dni robocze.

 

  1. JAKIE WYSTĘPUJĄ FORMY DOSTAWY?
  • paczkomaty InPost,
  • firma kurierska InPost,
  • firma kurierska DPD (wysyłka za granicę)

 

  1. ILE ZAPŁACĘ ZA PZESYŁKĘ?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności. W podsumowaniu zobaczysz dokładną kwotę do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 12 zł do 21 zł (na terenie Polski).

 

  1. JAK ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

 

  1. MOGĘ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE?

Niestety nie, wszystkie paczki są wysyłane firmą kurierską .

 

  1. CO TO SĄ KUPONY RABATOWE?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku – znajduje się tam oznaczone pole. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 

  1. CZYM JEST PRZYMIERZALNIA?

Przymierzalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przymierzalni. Produkty w przymierzalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

  1. JAK ZMIENIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 798 441 339.

 

  1. ZŁOŻYŁEM BŁĘDNE ZAMÓWIENIE. JAK JE ANULOWAĆ?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 798 441 339.

 

  1. MAM PROBLEM Z ZAMÓWIONYM PRODUKTEM. CO TERAZ?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 798 441 339.

 

  1. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY PRODUKT?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o dołączenie do paczki wypełniony formularz zwrotu.

 

23. CZY MOGĘ USTALIĆ ABY KURIER PRZYJECHAŁ DO NAS NA KONKRETNĄ GODZINĘ?

Ponieważ firmy kurierskie to firmy zewnętrzne niestety mamy ograniczony wpływ na ich pracę. W celu ustalenia konkretnej godziny odbioru proponujemy kontakt z firmą kurierską.

 

24. NIE OTRZYMAŁEM POWIADOMIENIA O ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA, ANI O JEGO DALSZYCH ETAPACH REALIZACJI.

Prosimy o sprawdzenie skrzynki spam. Jeżeli jednak mimo sprawdzenia nie otrzymałeś żadnego powiadomienia to najpewniej zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny e-mail podczas rejestracji. W celu ustalenia przyczyny prosimy o kontakt telefoniczny: +48 798 441 339.