ZWROTY

 

1.Wypełnij formularz.

 

Znajdziesz go w paczce lub na naszej stronie w kategorii ZWROTY.

 

2.Wyślij paczkę.

 

Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu i dobrze go zaklej.

 

3.Zwrot kosztów.

 

Otrzymasz pieniądze na swoje konto w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwrotu.

 

Regulamin zwrotów

  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę Sprzedaży może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

 

  1. Termin na odstąpienie od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od chwili odebrania Towaru przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią.

 

  1. Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży informując Sklep w drodze jednoznacznego oświadczenia dołączonego do przesyłki na adres Osiedle Miodowe 10/5, 62-050 Krosno. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do Sprzedawcy przed jego upływem. Konieczne jest dołączenie do odsyłanego Towaru dowodu zakupu (faktura VAT).

 

  1. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zwrócić mu dokonane przez niego płatności, za wyjątkiem kosztu dostarczenia Towaru. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru.

 

  1. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

  1. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy, zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 

  1. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży.

 

  1. W wypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

 

  1. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

 

  1. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

 

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

 

  1. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży przez Klienta znajduje się w linku