1. Wypełnij formularz:

Znajdziesz go w paczce na odwrocie podziękowania za zakupy lub na naszej stronie w kategorii ZWROTY.

2. Wyślij paczkę:

Włóż towar wraz z formularzem zwrotu do np. grubszej koperty (nie musisz pakować rzeczy w karton) i zaklej opakowanie. Przesyłkę nadaj dowolną firmą kurierską lub Pocztą Polską na adres:

Ubranco sp. z o.o.

ul. Kornela Makuszyńskiego 1 lokal 1C

62-050 Mosina

kontakt@ubranco.pl

Tel. 798441339

NIE ODBIERAMY ZWROTÓW NADANYCH DO PACZKOMATU ORAZ WYSŁANYCH ZA POBRANIEM.

3. Zwrot kosztów:

Otrzymasz pieniądze na swoje konto w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwrotu.

Regulamin zwrotów

  1. Klient będący konsumentem oraz klient-konsument prowadzący działalność gospodarczą, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres kontakt@ubranco.pl lub dowolnym kurierem, bądź Pocztą Polską na adres UBRANCO SP. Z O.O. UL. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO 1 lolak 1C, 62-050 MOSINA.

 

  1. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik.

 

  1. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz zapachów (np. perfum, proszku do prania, płynu do płukania itp.)

 

  1.  Klient może odstąpić od umowy składając oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik (formularz zwrotu) do niniejszego Regulaminu, przesyłając go drogą elektroniczną lub na adres pocztowy Sprzedawcy.

 

  1. Do zachowania terminu określonego w ust. 2 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.

 

  1. Sprzedawca niezwłocznie w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, który określa §8 pkt.8). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może się wstrzymać ze zwrotem wszystkich otrzymanych płatności do momentu otrzymania Towaru z powrotem od Klienta.

 

  1. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem.

 

  1. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 

  1. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

 

  1. Klient ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

 

  1. Towar należy dostarczyć na adres: UBRANCO SP. Z O.O. UL. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO 1 lokal 1C, 62-050 MOSINA.

 

  1. W razie odstąpienia od umowy konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m.in. w stosunku do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Reklamacje

  1. Podstawa reklamacji
    Reklamacje produktów, które mają wady fizyczne, można zgłaszać zgodnie z przepisami prawa, w tym Kodeksem Cywilnym.

  2. Brak wad
    Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć produkty bez wad.

  3. Sposób zgłoszenia reklamacji
    Reklamacje można zgłaszać w następujący sposób:
    a) Pisemnie na adres: Ubranco sp. z o.o., ul. Kornela Makuszyńskiego 1 lok. 1C, 62-050 Mosina,
    b) Mailowo na adres: kontakt@ubranco.pl,

  4. Zalecenia do zgłoszenia
    Prosimy o podanie:
    a) Opisu wady i daty jej wystąpienia,
    b) Sposobu rozwiązania (wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy),
    c) Danych kontaktowych.
    Podanie tych informacji nie jest obowiązkowe, ale ułatwi rozpatrzenie reklamacji.

  5. Czas odpowiedzi
    Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych od ich złożenia.

  6. Dostarczenie wadliwego produktu
    Klient powinien odesłać wadliwy produkt na adres: Ubranco sp. z o.o., ul. Kornela Makuszyńskiego 1 lok. 1C, 62-050 Mosina. Koszt dostawy dla konsumenta pokrywa sprzedawca.

 

  • Zarejestruj się

Zarejestruj nowe konto

Czy masz już u nas konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło